Voor alles is er een eerste keer... - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van AnneinZuid-Afrika - WaarBenJij.nu Voor alles is er een eerste keer... - Reisverslag uit Hulshorst, Nederland van AnneinZuid-Afrika - WaarBenJij.nu

Voor alles is er een eerste keer...

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2014 | Nederland, Hulshorst

Voor alles is er een eerste keer... En waarom dan niet gelijk groots uitpakken als het moment zich dan toch voordoet? Dus voor mijn allereerste vliegtuigreis heb ik er één gekozen van maar liefst 19 uur. Ik moet dan ook eerlijk zeggen: ik heb inmiddels aardig wat zenuwen in m'n buik. Niet geheel onterecht, want de omstandigheden maken het er ook niet gemakkelijker op: laptop stuk, een week voor vertrek. Dat kan er maar eentje overkomen, en dat moest ik uitgerekend zijn.

Mijn mini-computertje ligt nu bij de reparatie. Hopelijk is ie op tijd klaar! Tot dan houd ik me bezig met het inpakken van de rest.

Ik zal op deze blog proberen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden van mijn avonturen de komende drie maanden. Hopelijk kan ik jullie vermaken! En anders is het gewoon een leuk geheugensteuntje voor mijzelf voor later.

Tot de volgende keer!

  • 02 Mei 2014 - 18:37

    Wilma:

    Anne wij willen je een hele goede reis en super tijd toewensen daar in het verre africa, wees voorzichtig en we gaan je volgen , dikke kus uut hulshorst

  • 03 Mei 2014 - 14:22

    Mam:

    Veel plezier geniet ervan en ik ga je natuurlijk volgen hiervandaan.
    Als ik dit schrijf ben je bijna op de plaatsvan bestemming, ik hoop dat je een goede reis hebt gehad.

  • 10 Mei 2014 - 13:10

    Heleen :

    Veel plezier, Anne! Leuk om je op deze manier te kunnen volgen.
    groetjes van Wouter, Heleen, Daphne en Lex

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hulshorst

Actief sinds 28 April 2014
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 3527

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: